شنبه 22 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
جرایم تسهیلات بانک مسکن بخشیده می شود

۱۵:۰۶ | ۱۳۹۷/۱۱/۱۶

جرایم تسهیلات بانک مسکن بخشیده می شود

عصر بازآفرینی: مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی گفت: افرادی که در سال 1395 و قبل از آن تسهیلات دریافت نموده و دارای بدهی هستند،در صورت واریز کل وام،از بخشودگی کل سود و جرایم دیرکرد بهره مند می شوند.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از ایرنا، امیر رنجبریان  اظهار داشت: همچنین افرادی که مشمول این طرح نیستند یا توانایی پرداخت یک جای باقی مانده اصل وام را ندارند،در صورت واریز اقساط معوقه خود می توانند از بخشودگی کل جرایم دیرکرد برخوردار شوند.
وی معوقات بانک مسکن آذربایجان شرقی را حدود 4 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح،96 هزار و 132 فقره پرونده می توانند از مزایای طرح بهره مند شوند.

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی کل تسهیلات پرداختی بانک های استان را 291 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان،80 هزار میلیارد ریال توسط بانک مسکن پرداخت شده است که 27.28 درصد تسهیلات پرداختی را شامل می شود.

رنجبریان حساب های افتتاحی صندوق پس انداز مسکن یکم را تا تاریخ 13 بهمن امسال بیش از 20 هزار فقره با مبلغی بالغ بر سه هزار و 94 میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: تسهیلات اعطایی از محل این صندوق تا همین تاریخ، یک هزار و 728 میلیارد ریال به تعداد یک هزار و 849 پرونده است.
وی تسهیلات اعطایی برای مسکن مهر آذربایجان شرقی را 21 هزار میلیارد ریال برای بیش از 91 هزار مسکن اعلام کرد و افزود: همچنین 997 میلیارد ریال وام ازدواج برای 18 هزار و 259 زوج و 117 میلیارد ریال تسهیلات نیز برای مشاغل خانگی در سال گذشته و امسال پرداخت شده است.
رنجبریان رویکرد دولت را توجه به بافت فرسوده و ساخت 100 هزار واحد مسکونی در این بافت با تسهیلات 9 درصدی اعلام کرد و گفت: تسهیلات پرداختی برای بافت فرسوده در کلانشهرها 500 میلیون ریال و سایر شهرها 300 میلیون ریال است.
مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی همچنین میزان تسهیلات پرداختی برای ساخت مسکن در مناطق زلزله زده ارسباران را 4 هزار و 50 میلیارد ریال اعلام و افزود: این میزان تسهیلات برای 60 هزار واحد مسکونی پرداخت شده است.

نام
نظر شما