جمعه 10 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
تخصیص اعتبار به پروژه بازآفرینی سردشت، پیرانشهر و ارومیه

۱۷:۱۰ | ۱۳۹۹/۰۸/۰۶

/گزارش خبری/

تخصیص اعتبار به پروژه بازآفرینی سردشت، پیرانشهر و ارومیه

در پی سفر ماه قبل مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان غربی، بعد از ظهر امروز جلسه پیگیری مصوبات این سفر جهت عملیاتی کردن قول های داده شده صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی،  در این جلسه که با حضور حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، فرمانداران و شهرداران و اعضای شورای این شهرها و مدیران شرکت بازآفرینی شهری ایران در سالن جلسات شرکت بازآفرینی شهری تشکیل شد مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ضمن خیر مقدم به حضار به پرسش و پاسخ از مسئولان حاضر به منظور ارائه گزارش روند اقدامات صورت گرفته پرداخت و پس از استماع نظرات دستورات لازم جهت تسریع انجام پروژه های در دست اقدام و تخصیص اعتبار به پروژه های جدید را صادر کرد.

تخصیص اعتبار جهت ساماندهی معابر، ساخت مدارس ۱۲ کلاسه جدید، احداث سالن ورزشی، احداث پارک، احداث خانه بهداشت، سنگفرش محلات، ساخت فرهنگسرا، تامین زمین و اهدای وام به ۶۵ خانوار ساکن در سکونتگاه غیر رسمی، زمین چمن مصنوعی، کانال هدایت آب های سطحی و ... از جمله مصوبات این جلسه بود که در هر یک از شهرهای ارومیه، سردشت، پیرانشهر، نلاس، میرآباد، ربط به فراخور نیاز آن ها برخی از این پروژه ها صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است در این نشست حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از نگاه ویژه عبوری به پیرانشهر و سردشت که جزو مناطق محروم کشور محسوب میشوند از عملگرایی معاون وزیر راه و شهرسازی تشکر کرد و گفت: عبوری به آنچه قول می دهد عمل می کند.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما