جمعه 28 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
حاشیه نشینی در جویبار رشد فزاینده ای داشته است

۱۵:۵۰ | ۱۳۹۸/۰۲/۰۹

بخشدار گیلخواران جویبار:

حاشیه نشینی در جویبار رشد فزاینده ای داشته است

عصر بازآفرینی: بخشدار گیلخواران جویبار حاشیه نشینی را یکی از چالشهای بزرگ در جامعه بیان کرد و گفت:متاسفانه حاشیه نشینی در دو سال اخیر در شهرستان رشد فزاینده ای داشته است.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از مهر، محمد فقیه پیش از ظهر دوشنبه در جلسه آسیب شناسی اجتماعی و حاشیه نشینی در فرمانداری جویبار با اعلام اینکه در سال ۹۵ طبق بازدیدهای صورت گرفته تنها چند خانواده در حاشیه شهر و روستاهای شهرستان ساکن بودند، اظهار داشت: اما متأسفانه در دوسال اخیر حاشیه نشینی در شهرستان جویبار رشد فزاینده ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه افراد غیر بومی از استان‌های شرق کشور بمنظور پیدا کردن شغل به این شهرستان مهاجرت داشتند، افزود: اکثر این خانواده در شرایط بد و با کمترین خدمات در حاشیه شهرها زندگی می‌کنند.

فقیه خاطر نشان کرد: وجود این افراد غیر بومی در روستاها و حاشیه شهر جویبار نارضایتی عموم مردم این شهرستان را به همراه داشته است.

شهردارکوهی خیل در این نشست با بیان اینکه در فصل کشاورزی شاهد افراد غیر بومی در منطقه هستیم، گفت: همکاری بسیج، نیروی انتظامی و شورای شهر در ساماندهی این افراد تأثیر گذار خواهد بود.

قاسمی با تاکید براینکه در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد افراد غیر بومی در منطقه نداریم، افزود: داشتن آمارهای دقیق مبنای برنامه ریزی های بعدی در ساماندهی این افراد در شهرستان خواهد بود.

فرماندار جویبار ساخت و سازهای خارج ضابطه را عامل مشکلات آتی شهرستان بیان کرد و گفت: شهرداری و جهاد کشاورزی باید بیشتر در ساخت و سازها نظارت داشته باشند.

سید علی اسد بیان کرد: عدم مراقبت از ساخت و سازها یکی از مشکلات حال شهرستان است و این مسئله باید توسط دستگاه‌های ذیربط با دقت بیشتری مورد نظارت قرارگیرد.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما