دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
دستگاه های اجرایی ملزم به پرداخت سهم خود برای بازآفرینی هستند

۱۵:۵۵ | ۱۳۹۸/۰۲/۱۱

معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان شمالی:

دستگاه های اجرایی ملزم به پرداخت سهم خود برای بازآفرینی هستند

عصر بازآفرینی: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در خصوص یکی از ضرورت های ستاد بازآفرینی شهری گفت: طبق قانون، دستگاه های اجرایی و شهرداری ها باید ۳۰ درصد از سهم اعتبارات داخلی خود را به بازسازی و بازآفرینی شهری اختصاص دهند و این یک الزام است .

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از ایسنا، منطقه خراسان شمالی، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده در ستاد بازآفرینی پایدار شهری اظهار کرد: دستگاه های اجرایی طبق قانون ملزم به اجرای این مصوبه هستند.

وی افزود: یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید؛ توجه به بحث بازآفرینی شهری است که باید آسیب شناسی جزئی از مشکلات حوزه بازآفرینی شهری انجام شود .

رجب زاده در خصوص پروژه طرح ملی امید( انعقاد قرارداد و طراحی ۱۷۱ واحد مسکونی توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران) نیز گفت: باید مذاکراتی با تعدادی از سرمایه گذاران و شرکت های تعاونی مسکن انجام شود مشروط بر اینکه قراردادها کاملا مشخص و شفاف باشد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید کار گروهی برای این پروژه با حضور مشاوران حوزه مسکن تشکیل شود تا این طرح در راستای توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما