جمعه 28 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در یاسوج

۱۵:۱۹ | ۱۳۹۸/۰۷/۰۳

/گزارش خبری/

آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در یاسوج

عصر بازآفرینی: عملیات اجرایی ۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در یاسوج با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از تسنیم ، عملیات اجرایی 10 پروژه بازآفرینی شهری در یاسوج با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، شهردار یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد و برخی از مسئولان محلی آغاز شد.

شهردار یاسوج در این آئین احداث مرکز محله، روکش آسفالت، ایجاد پارک و فضای سبز و همچنین جدول گذاری را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها در محلات شرف آباد، محمودآباد، دولت آباد، نجف آباد و بافت مرکزی شهر اجرا می‌شوند.

نستهن مقدم با تاکید بر اینکه با وجود توسعه نیافتگی برخی مناطق یاسوج و حاشیه نیازمند ورود بیش از پیش شرکت بازآفرینی شهری ایران هستیم، افزود: برای جدول گذاری و آسفالت معابر شهر یاسوج به یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های اعتباری پروژه‌های بزرگ و کوچک زیادی در حوزه عمران شهری در دست ساخت داریم، خاطرنشان کرد: بدون شک با تلاش مجموعه مدیریت شهری در این شرایط سخت شهرداری یاسوج گام‌های محکم و استواری برداشته است.

سید محمد پژمان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز خواستار مشارکت شهروندان برای ساخت و توسعه محلات شد و ادامه داد: پرداخت عوارض شهری و حمایت از پروژه‌های شهری زمینه ساز توسعه محلات و رشد ارزش افزوده آنها است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به همراه اعضای شورای شهر، فرماندار بویراحمد و مدیرکل راه و شهرسازی از محلات شهر یاسوج بازدید کرد.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما